Navigatie

Bestellen

Heb je iets leuks gezien dat je wilt bestellen? Het bestelproces verloopt in 4 stappen:

Stap 1: winkelwagen

  • Klik op het product en voeg het toe aan je winkelwagentje door op de knop te klikken
  • Klaar met winkelen? Ga naar je winkelwagentje, controleer de bestelling, kies je betaalwijze (betalen bij afhalen, iDEAL of vooraf overmaken) en klik dan op bestelling afronden

Stap 2: je gegevens

  • Je kunt nu kiezen om te bestellen ‘zonder account’ of ‘met account’. Vul je gegevens in en klik op bestelling afronden
  • Controleer je gegevens en ga daarna akkoord met de algemene voorwaarden

Stap 3: bevestigen

  • Bevestig je bestelling door op de knop ‘bevestigen’ te klikken

Stap 4: betaling

  • Je betaling loopt via Mollie BV (je ziet dan staan Stichting Mollie Payments inzake Lunch12). Mollie is de betaalpartner van Lunch12.
  • Als je kiest om te betalen via iDEAL kom je op de betaalpagina van jouw gekozen bank om de betaling verder af te ronden
  • Voor de Belgische klanten is er de mogelijkheid om via Bancontact te betalen. Zodra het geld is overgemaakt op de rekening van Lunch12 wordt jouw bestelling verstuurd. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via Bancontact
  • Kies je voor vooraf overmaken dan ontvang je een mail met daarin alle gegevens om de betaling te voldoen. Nadat je betaald hebt duurt het een aantal dagen voordat het geld op de rekening van Lunch12 staat, daarna wordt jouw bestelling verzonden.
  • Of kies de optie betalen bij afhalen, je komt dan zelf je pakketje op een afgesproken tijdstip ophalen en betaalt dan contant
  • Je kunt kiezen voor achteraf betalen/rembours. Je betaalt dan  contact aan de bezorger bij aflevering van je pakket. De kosten voor deze bezorging worden wel voor een deel doorberekend (15 euro). Meer info over deze betaalservice vind je hier.
  • Je ontvangt na het afronden van je bestelling een mail van Lunch12 met je orderbevestiging. Heb je geen orderbevestiging ontvangen neem dan even contact op.

 

Verzenden

Als je betaling binnen is wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen verstuurd via PostNL/MyParcel. Betreft het een pre-order dan krijg je een mail met de verwachte levertijd.

Verzendkosten binnen Nederland

  • 1.95 euro voor brievenbuspost t/m 100 gram 
  • 2.95 euro voor brievenbuspost t/m 250 gram
  • 4.95 euro voor pakketpost t/m 10 kilo
  • geen verzendkosten bij bestelling vanaf 75 euro

Lunchboxen, drinkflessen en schooltassen worden standaard met pakketpost bezorgd. Dit omdat ze als pakket worden aangeboden omdat ze niet door de brievenbus passen. Bij pakketpost ontvang je ook altijd een track en trace code. Zo kun je je pakketje volgen.

Verzendkosten binnen België

  • 4.75 euro voor brievenbuspost t/m 250 gram
  • 6.75 euro voor pakketpost
  • geen verzendkosten bij bestelling vanaf 75 euro

Wil je je bestelling  komen afhalen in Apeldoorn?
Dat kan, kies dan bij bestellen voor de optie ‘betalen bij afhalen’. Je betaalt dan geen verzendkosten. Je betaalt (het liefst gepast) dan bij het afhalen van jouw bestelling. Via de mail maken we een afspraak wanneer je langs kunt komen.

Wil je bestellen vanuit een ander land dan Nederland of België? Neem dan contact op via info@lunch12.nl

 

Pre-order

Soms staat een artikel in pre-order. Deze artikelen zijn al besteld bij de leverancier maar worden pas later uitgeleverd en zijn dus (nog) niet op voorraad. Je kunt deze producten al wel bestellen. Ze worden dan later geleverd, je krijgt altijd een mailtje met een indicatie van de verwachte levertijd.

Mocht je meer artikelen bestellen dan alleen het artikel in de pre-order dan worden de artikelen geleverd als alle producten op voorraad zijn.  Je betaalt zodoende ook maar een keer verzendkosten.

Wil je liever dat je andere artikelen eerder geleverd worden, bestel dan in twee keer. De artikelen die op voorraad zijn in een bestelling en het artikel van de pre-order in de andere bestelling. Let op: je betaalt dan wel twee keer verzendkosten. Je krijgt dan de artikelen op voorraad direct geleverd en het artikel van de pre-order zodra deze op voorraad is.

 

Retourneren

Mocht je iets besteld hebben maar wil je dit annuleren dan heb je recht om je bestelling te retourneren. Doe dit tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Je krijgt dan je aankoopbedrag incl. verzendkosten teruggestort. Het terugsturen van de artikelen naar Lunch12 is voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Stuur je een deel van je bestelde artikelen terug dan krijg je alleen het aankoopbedrag van het desbetreffende artikel retour.

Het verschuldigde bedrag zal binnen 10  dagen worden overgemaakt indien product(en) in goede orde retour zijn ontvangen.

Artikelen die NIET geretourneerd kunnen worden: gepersonaliseerde artikelen (voorzien van naamstickers of artikelen speciaal voor jou gemaakt), artikelen uit de mystery box/surprise bag.

Wil je gebruik maken van dit recht van retour sturen dan moet je het volgende doen:

  • neem contact op met Lunch12 via de mail: info@lunch12.nl
  • vul het modelformulier van herroeping volledig in en stuur dit retour per post of mail
  • stuur je bestelling binnen 14 dagen retour met alle geleverde toebehoren en –indien redelijkerwijze mogelijk- in de originele staat en verpakking. De goederen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn om retour genomen te kunnen worden.
  • zodra Lunch12 je retourbestelling heeft ontvangen krijg je hiervan een mailtje
  • binnen 10 dagen (nadat artikel retour is gekomen) staat het aankoopbedrag weer op jouw rekening
© 2017 Lunch12 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.